Privatlivspolitik

Som kunde hos os betror du os dine oplysninger og vi gør vores yderste for at sikre, at disse beskyttes i overensstemmelse med persondataloven.

Nedenfor beskriver vi, hvilke informationer vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, hvad vi bruger dem til, hvordan vi behandler dine personoplysninger, hvilke rettigheder du har, hvad du skal gøre hvis du har spørgsmål etc.

Det er vigtigt for os, at du oplever den højeste grad af gennemsigtighed og tryghed og ikke oplever overraskelser i forbindelse med registrering af dine persondata.

Vi håber derfor, du vil tage dig tid til at læse vores privatlivspolitik grundigt igennem og har du spørgsmål omkring vores behandling af dine persondata, er du altid velkommen til at kontakte os.

Dataansvarlig

Nedenstående virksomhed er dataansvarlig og indsamler, behandler og passer på dine data.

Sterk ApS
Horsensvej 1
8653 Them
CVR: 36401095
Tlf.: 23 29 89 21

E-mail: info@sterk.dk

Web: www.sterk.dk

Indsamling af persondata

Persondata er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig.

Persondata registreres kun, hvis du giver disse frivilligt, f.eks. ved at acceptere cookies, ved at booke overnatning og forplejning, ved afholdelse af kursus/møde hos os, ved at kontakte os for nærmere information om vores faciliteter og tilbud eller ved indgåelse af en aftale om eksempelvis drift af jeres kantineløsning.

Du har altid mulighed for at trække dit samtykke tilbage. Det gør du ved at sende en mail til info@sterk.dk

Formålet med indsamling af persondata

Afhængig af i hvilken sammenhæng vi har kontakt med dig, indsamler vi forskellige persondata om dig.

Vi behandler eksempelvis dine persondata til følgende formål:

  • Besvare forespørgsler/henvendelser vedr. overnatning, forplejning og afholdelse af kursus mv.
  • Booking af ophold på vores minihotel, leje af kursussted eller mødelokale.
  • Indgåelse af aftale om drift af kantine, møde og kursusforplejning mv.
  • Ved tilmelding til ophold for særligt udsatte borgere i vores feriehus.
  • Markedsføring

Eksempel på data vi indsamler om dig kan være:

  • Dine kontaktoplysninger. Afhængig af, hvilken forbindelse det er i, kan det f.eks. være navn, adresse, by, telefonnummer, e-mailadresse, firma, firmaadresse, betalingsoplysninger, virksomhedsoplysninger som for eksempel CVR-nummer,
    EAN-nummer, hjemmeside, mv.
  • Cookies: Se særskilt cookiepolitik.

Størstedelen af ovenstående personoplysninger behandler vi i forbindelse med booking af et ophold eller afholdelse af kursus/møde hos os. Oplysningerne er i denne sammenhæng nødvendige for at vi kan tilbyde overnatning eller afholdelse af møde/kursus hos os. De er også nødvendige for at vi kan sende dig relevante informationer om dit ophold eller kursusafholdelse hos os.

Manglende samtykke til indsamling af persondata

Ønsker du ikke at give dine personoplysninger, vil det ikke være muligt at tilbyde overnatning eller afholdelse af møde/kursus hos os. Ligesom vi heller ikke vil kunne varetage en eventuel drift af din kantineløsning, møde og kursusforplejning i din virksomhed.

Videregivelse af personoplysninger til tredjeparter

Vi deler selvfølgelig kun dine persondata, når det er nødvendigt. Når vi deler dine persondata, gør vi det for at give dig den bedst mulige service. En videregivelse til tredjepart kan forekomme f.eks. kan oplysninger om dit navn, telefonnummer og adresse, efter aftale med dig, blive udleveret til vores samarbejdspartner, der skal levere forplejningen. Disse oplysninger videregives udelukkende, så vi kan levere din forplejning til den rette adresse samt kontakte dig med leveringsinformation.  

Vi anvender forskellige databehandlere til at behandle de data vi indsamler eller til at udføre forskellige funktioner. Eksempelvis virksomheder der leverer vores økonomisystem, marketingstjenester, der agerer på vores vegne og som f.eks. administrerer og kommunikerer meddelelser og IT-relaterede tjenester f.eks. opbevaring og vedligeholdelse. Disse tjenesteleverandører må kun behandle dine persondata i overensstemmelse med vores instruktioner og må ikke anvende oplysningerne til deres egne formål.

Dine persondata vil blive behandlet i EU/EØS. For modtagere, uden for EU/EØS, har vi sikret, at der er tilstrækkelig beskyttelse af dine persondata med såkaldte standardiserede databeskyttelsesregler. Kontakt os for yderligere oplysninger.

Behandlingsprincipper

Uanset i hvilken sammenhæng vi behandler dine persondata, vil de blive behandlet sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.

Dine oplysninger vil selvfølgelig kun blive anvendt til det formål de er indsamlet og vil derefter blive slettet.

Rettigheder

Du har efter lovgivningen en række rettigheder i forhold til behandlingen af dine personoplysninger.

Dine rettigheder omfatter retten til indsigt i personoplysninger, indsigelse, ændring, dataportabilitet og retten til at tilbagekalde et samtykke. Du kan altid kontakte mig for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med samt hvordan vi behandler og deler dem.

Er du ikke tilfreds med den måde, hvorpå vi behandler dine personoplysninger, har du desuden ret til at klage til datatilsynet.

Eventuelle klager kan rettes til: 

Datatilsynet
Borgergade 28,5
1300 København K
Telefon: 33193200

E-mail: dt@datatilsynet.dk
Web: https://www.datatilsynet.dk/

Du kan læse mere om klagevejledning på datatilsynets hjemmeside.

Hent vores privatlivspolitik her



Hos Huset STERK benytter vi cookies til at få et indblik i, hvordan du bruger vores hjemmeside. Det hjælper os til hele tiden at kunne forbedre din oplevelse på hjemmesiden. Derudover anvender vi cookies til at understøtte markedsføringen af vores services.

Ved at trykke ”Ok, forstået!” eller klikke videre på siden accepterer du vores brug af cookies.